Manyanet Molins
El Manyanet-Molins jugarà per primera vegada el Torneig de Farners. Van començar la temporada a Nivell A de Barcelona i van acabar amb un gran balanç de 7-1. Ja a fase interterritorial segueixen amb molt bona dinàmica i segur que donaran guerra al Torneig. A més, han guanyat el Torneig d'any nou de Girona en una final disputada contra l'Estudiantes.
El seu entrenador, Jordi Juárez, es mostra satisfet amb la temporada: “L'objectiu era assolir una plaça a Interterritorial, per tal de competir amb bons equips de segon any. Un cop hem assolit aquest objectiu, utilitzem cada partit per créixer”. Juárez admet que tenen objectius ambiciosos de cara a l’anyque ve: “així tindrem completat el camí formatiu que ens durà a ser un equip molt competitiu la propera temporada a Preferent”.
“L'objectiu és utilitzar el torneig per seguir creixent”
L'entrenador del Manyanet-Molins havia sentit a parlar del Torneig a les xarxes socials i assegura que l’objectiu no és guanyar-lo, sinó “utilitzar-lo per seguir creixent i millorant”. “El que busquem és competir tots i cada un dels partits, per així treure una experiència positiva individual i col·lectiva”, assegura.
El Manyanet-Molins jugará por primera vez el Torneo de Farners. Comenzaron la temporada en Nivel A de Barcelona y terminaron con un gran balance de 7-1. Ya en fase interterritorial siguen con muy buena dinámica y seguro que darán guerra en el Torneo.
Su entrenador, Jordi Juárez, se muestra satisfecho con la temporada: "El objetivo era lograr una plaza en Interterritorial, para competir con buenos equipos de segundo año. Una vez alcanzado este objetivo, utilizamos cada partido para crecer". Juárez admite que tienen objetivos ambiciosos de cara al año que viene: "así tendremos completado el camino formativo que nos llevará a ser un equipo muy competitivo la próxima temporada en Preferente".
"El objetivo es utilizar el Torneo para seguir creciendo"
Juárez afirma que la razón del participar en el Torneo es para competir con rivales de su generación, ya que este año disputan la mayoría de partidos contra equipos de segundo año.
El entrenador del Manyanet-Molins había oído hablar del Torneo en las redes sociales y asegura que el objetivo no es ganarlo, sino "utilizarlo para seguir creciendo y mejorando". "Lo que buscamos es competir todos y cada uno de los partidos, para así sacar una experiencia positiva individual y colectiva", asegura.
Referente a su juego, Juárez define su equipo como "muy intenso". Añade que imprimen un ritmo de juego "muy alto, con una alta presión defensiva y unos ataques rápidos. Nos gusta jugar partidos con una anotación alta".