top of page

F.C. Barcelona

Després de quedar segon a la primera edició del Torneig de Farners, el FC Barcelona torna a Santa Coloma. El club blaugrana presentarà candidatura al títol amb el seu cadet B, que actualment juga a Preferent B. Segons reconeix el seu entrenador, Xavi Pardina, lluitaran per aconseguir, com a mínim, “repetir final com l’any passat”.

 

 Pardina també repeteix participació al Torneig i guarda un bon record de la primera edició: “vam estar molt còmodes, va ser un torneig molt interessant per a nosaltres i tots els membres de la organització ens van tractar genial”, assegura.

 

L’entrenador blaugrana destaca, sobretot, el fet que “tot un poble i la organització del  torneig es desviuen perquè tots els participants estiguin contents i a gust amb el Torneig”.

 

“La temporada sembla una muntanya russa”

Pardina confia en el seu equip, al que defineix com a “bastant alt”, amb interiors “encara per fer-se però que poden ser bons de cara un futur no molt llunyà”. Creu que els seus bases són “molt elèctrics i passadors” i els alers “molt diferents, cada un d’ells ens aporta alguna cosa diferent al joc”.

 

Pel que fa a la temporada, sobretot per culpa de les lesions, Pardina creu que ha estat “una muntanya russa”.

 

Tras quedar segundo en la primera edición del Torneig de Farners, el FC Barcelona vuelve a Santa Coloma. El club azulgrana presentará candidatura al título con su cadete B, que actualmente juega en Preferente B. Según reconoce su entrenador, Xavi Pardina, lucharán para conseguir, como mínimo, "repetir final como el año pasado".

 

 Pardina también repite participación en el Torneo y guarda un buen recuerdo de la primera edición: "estuvimos muy cómodos, fue un torneo muy interesante para nosotros y todos los miembros de la organización nos trataron genial", asegura.

 

El entrenador azulgrana destaca, sobre todo, el hecho de que "todo un pueblo y la organización del torneo se desviven para que todos los participantes estén contentos y a gusto con el Torneo".

 

"La temporada parece una montaña rusa"

Pardina confía en su equipo, al que define como "bastante alto", con interiores "aún por hacerse pero que pueden ser buenos de cara un futuro no muy lejano". Cree que sus bases son "muy eléctricos y pasadores" y los aleros "muy diferentes, cada uno de ellos nos aporta algo diferente al juego".

 

En cuanto a la temporada, sobre todo por culpa de las lesiones, Pardina cree que ha sido "una montaña rusa", pero confía en que ahora volverán los buenos resultados.

bottom of page