top of page

C.B. Farners

L’amfitrió, entrenat per Carles Rodríguez, presentarà el seu cadet 99 al Torneig. Actualment competeixen a Nivell A a Girona fent fins ara una molt bona temporada, ja que s’han classificat per la final a quatre. Rodríguez assegura que això “ja és un gran premi” i veu com una “utopia” ser a campionats de Catalunya.

 

L’entrenador colomenc no creu que lluitar per títol sigui el seu objectiu al Torneig, ja que “l’edició d’enguany encara tindrà mes nivell que l’anterior”. “L’únic objectiu que ens marquem és intentar competir el màxim perquè això ens ajudi a la lliga pròpia”.

Un equip “intens, compromès, competitiu i unit”

Rodríguez es mostra molt satisfet amb la trajectòria de l’equip fins ara: “ha estat totalment ascendent, ha anat de menys a més i esperem seguir en aquesta línia fins que acabi la temporada”.

El tècnic valora molt positivament l’actitud de l’equip, al que defineix com a “intens, compromès, competitiu i unit”. Rodríguez no vol destacar cap jugadora per sobre de l’altra, sinó el treball “de totes perquè en certs partits alguna companya hagi pogut brillar ofensivament o defensivament”.

El anfitrión, entrenado por Carles Rodríguez, presentará su cadete 99 en el Torneo. Actualmente compiten en Nivel A en Girona en una muy buena temporada, ya que se han clasificado para la final a cuatro. Rodríguez asegura que esto "ya es un gran premio" y ve como una "utopía" estar en campeonatos de Cataluña. El entrenador del Farners no cree que luchar por título sea su objetivo en el Torneo, ya que "la edición de este año todavía tendrá más nivel que el anterior". "El único objetivo que nos marcamos es intentar competir lo máximo para que esto nos ayude a la liga propia".

 

Un equipo "intenso, comprometido, competitivo y unido"

Rodríguez se muestra muy satisfecho con la trayectoria del equipo hasta ahora: "ha sido totalmente ascendente, ha ido de menos a más y esperamos seguir en esta línea hasta que termine la temporada". El técnico valora muy positivamente la actitud del equipo, al que define como "intenso, comprometido, competitivo y unido". Rodríguez no quiere destacar ninguna jugadora por encima de la otra, sino el trabajo "de todas para que en ciertos partidos alguna compañera haya podido brillar ofensivamente o defensivamente".

bottom of page